lørdag 3. oktober 2009

Pinne-etui

No har eg fått laga meg et etui til oppbevaring av heklenåler, strikkepinnar og alt det andre som vanligvis "flyt" rundt meg... Er så glad i rødrutete tøy.. Dette kjøpte eg billig i restekassen i ein gardinbutikk. Resten har eg kjøpt på Stoff og Stil for lenge sida.
Eg er langt i fra dreven på symaskina, så spesielt vakre sømmar blir det jo ikkje..! Men det heng no sammen... Har laga mange små rom til heklenåler, litt større til strikkepinner, og ei til saks og diverse større ting som er greit å ha. Har også sydd fast ei lita nålepute inni der . Utanpå "sakselomma" vart det ei lita lomme til stoppenåler.

Til venstre ser du den nydelige strikkeposen eg kjøpte hjå Torunn
nylig. Den er så fin, med jordbærstoff og ruter! Sjølv om etuiet mitt ikkje kan måle seg med den, så syns eg dei passar litt sammen; i stilen.
Veldig greit å ha ein fast plass til alle ting. Og ikkje minst utenfor rekkevidden til katten og hunden...
Nei, no blir det ein kopp kaffi, og deretter litt meir hekling, trur eg. Tusen takk for at du titta innom til meg!
Ønsker deg ein strålande lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar