tirsdag 20. oktober 2009

Oldemorsrutene og litt nytt

Om det kanskje ikkje går så fort, så går det no på fram med oldemorsrutene.. Ein vakker dag skal dei bli et godt og varmt pledd. No er det ikkje plass til rutene i garnkista lenger, og dei kunne ikkje ligge framme - sjølv om både hunden og katten syns det var veldig gøy... Så no har eg laga meg ein oppbevaringspose til oldemorsrutene!
Den har eg sydd av et kjøkkenhåndkle. Den har fått snøring i toppen og ei bærestropp den kan henge etter. Foreløpig heng den på veggen i stova..


Då eg begynte på pleddet, tenkte eg å variere fargane, og berre ha den ytterste raden lik. Men ting forandrar seg fort, og eg bestemte meg for å ha alle rutene like allikevel! Dermed hadde eg plutselig eindel oldemorsruter til overs. Dei låg i kista et par dagar, men det plaga meg meir og meir at dei berre låg der! Så det endte med at eg laga et par ekstra, og hekla det sammen til et sjal! Altså ikkje et særlig gjennomtenkt sjal, men varmt og godt er det!

Ellers jobbar eg og symaskina innimellom med vårt skjøre og relativt ferske vennskap... Me er slett ikkje alltid bestevenner; eg syns symaskina kan vere kranglete og lite samarbeidsvillig, og den syns eg er utålmodig... Men det har no blitt noen sånne oppbevaringsposer i løpet av den siste veka.
Ellers jobbar eg eindel nede på Roserommet; med nye glassmykker. Men dei er ikkje klare til å bli vist fram heilt endå.
Ha ein trivelig og kreativ høstdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar