torsdag 29. oktober 2009

Sånn vart dei!

Vel, her er resultatet..! Her er to av smykkene; ferdig inngravert og limt...
Må innrømme at eg er litt spent på korleis desse vert mottatt, på julemarked og ellers... Om folk i det heile tatt vil like glassmykker med inngravert mønster..?
Sjølv har eg aldri sett det før, men fekk no eg fiks ide om at dette måtte eg prøva.
No sitt eg og prøver å pønske ut et mønster til endå et grønt, rundt smykke..


Har mata både hund og katt, vore på luftetur med hunden og fyrt i peisen. Heldt også på å sy meg ei "dame" som skal henge i trappeoppgangen. (Alt dette mens eg funderer på inngraveringsmønster og har dårlig samvittighet for at eg ikkje heklar på lappeteppet mitt..) Det skal ikkje vera enkelt...!
Og så gleder eg meg til min kjære kjem heim! Han skulle nemlig stikke innom Stoff og Stil med handleliste for meg i dag..!! Så det blir nesten julafta når han kjem heim!
Ha ein fin kveld!
-Glassrosa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar