onsdag 16. september 2009

Ein ide blir født

I går våkna eg opp med ein ide og et detaljert bilde i hovudet. Eg visste at eg skulle laga "Rose-alvar", og eg visste korleis dei skulle sjå ut. Så då var det avgårde for å kjøpe garn.. I går kveld lot eg berre ideen modne, men i dag begynte eg. Den første er som du ser, langt frå ferdig endå! Men litt er på plass.. No skal eg lage ansikt og ein kjole. Eg har ingen oppskrift - alt går på prøv- og- feil metoden (min favoritt). Eg har som sagt klart for meg korleis eg vil at dei skal sjå ut - så får tida vise om eg får det til... kanskje den første Rose-alven blir "født" i morgon?

1 kommentar:

  1. Såg ut som veldig nydelig liten alv:)Blir spennende å se resultatet til slutt:)
    Artig at du vil være med i min lille julekalendelotteri. Det kan jo plutselig bli deg som er den heldige vinner:)

    SvarSlett