mandag 28. september 2009

Roser og kosehekling..

I helga har eg hatt koselig besøk av familien. Det er alltid kjekt. Eg ville pynte bordet med litt av hagens roser, mens dei endå blomstrar. Så då var det å utruste seg med sydvest og rosesaks, og springe ut i høstregnet.. Eg fekk tak i roser frå dei aller fleste buskene før regnet tvinga meg inn att...
Fredags kvelden vart det ein ny "telysestake". Det er berre et hekla trekk med eit syltetøyglas oppi, men det vart no litt dekorativt likevel, eller?

Mokkakoppene som eg har rosene oppi er frå to ulike sett, som eg har arva etterbestemødrene mine. Eg syns dei er så søte, og det var veldig kjekt å ta dei ut or skapet og få vist dei fram med roser i!



Litt av bordpynten lørdag... Masse roser og levande lys..



Litt enkel hekling mens eg og søstra mi skravlar og ser på tv... kan ikkje holde på å telle masker då! Dette vart ein liten pose med oppheng og snøring. Veit ikkje heilt endå kva eg skal ha oppi den, eller kor den skal henge.., men eg skal nok alltids få brukt den!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar