tirsdag 29. september 2009

Oldemorsruter...

Søndags kveld viste mamma meg ei oppskrift på oldemorsruter. Og det gjekk som det pleier; eg berre måtte prøva med ein gong...!
Her er det ikkje snakk om å vente til eg har alt garnet eg treng, i hus, nei... Så innimellom smykkelaging og annan hekling, så lagar eg no oldemorsruter.
Planen er at det ein gong skal bli eit pledd som eg skal ha i godstolen i lesekroken! (Gleder meg allerede til det..!) Det er veldig enkle ruter, så det er supert arbeid til fjernsynstitting!

No skal eg inn og lage et par ruter til - ha ein fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Koselige mormorruter...jeg er sikker på at det blir et sjarmerende teppe. Gleder meg til å se resultatet.
    Fortsatt god uke til deg!!
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  2. Så fine ruter.
    De kan brukes til så mye.

    SvarSlett
  3. Herlige oldemorsruter du har laget! Skal bli spennende å se teppet ditt ferdig etterhvert! Og den musa di med rosa ører var bare helt nydelig!

    SvarSlett
  4. Kjempefine oldemorsruter! Veldig artig å hekle sånne. I det siste Familien var det oppskrift på skjerf og lue i oldemorsruter heklet i alpakkagarn. Har litt lyst til å prøve å lage noe sånt.

    SvarSlett
  5. Kjempe fine oldemorsruter, jeg er snart ferdig med mitt teppe, en får jo helt dilla og det går jo så fort:) Lykke til, gleder meg til og se ditt ferdig.

    SvarSlett