onsdag 18. november 2009

Endelig tilbake på nett!! Maskina mi hadde et lite illebefinnande et par dagar, men med god hjelp er eg no tilbake på nettet, og det føles heilt herlig..!
Eg har ikkje lagt på latsida; kreativiteten begynnar å nærme seg rødt nivå...
Som du kanskje vil sjå av desse bildene, har eg nesten forelska meg i et stoff eg kjøpte hjå Ellos i høst. Har bla sydd meg et stort hjerte, som heng på veggen.

Då eg skulle inn til mamma på middag ein dag, skulle eg ha med hekletøyet, slik at me kunne sammenligna oldemorsrutene våre. Og då sydde eg meg ei heilt enkel veske til å ha alle rutene i. Av det rosete stoffet... Veska er heilt enkel, med for og glidelås.

Den 28. november skal eg delta på et lite julemarked, og selge glassmykkene mine. Så no pågår produksjonen for fullt nede på roserommet!
Tenkte å legge ut litt fleire bilder av smykkene i morgon, no er det for mørkt til å få gode bilder.


Til slutt ein oppbevaringspose...i det rosete stoffet, ja... hehehe
Eg har laga mange slike poser no - i heilt andre stoff.!
Tenkte eg skulle gje vekk noen til jul, ha noen sjølv, og muligens selge noen.
Skal ta bilder av dei andre posene i morgen.
Tusen takk for at du tok deg tid til ein liten titt inne hjå meg! Dersom du legg att ein liten kommentar, vert eg veldig glad..!
Ha ein fin kveld! -Glassrosa



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar